Fra 1. juli vil Wrexhams hjemmebane ikke længere hedde The Racecourse Ground, da klubejerne
Ryan Reynolds og
Rob McElhenney har offentliggjort en ny sponsoraftale.
Wrexham har indgået en ny sponsoraftale med SToK Cold Brew Coffee. Det sker få dage efter, at Reynolds' kone Blake Lively sponsorerede holdet med sit eget drikkevaremærke.
Lively har sponsoreret Wrexhams turné i USA, mens SToK Cold Brew Coffee har erhvervet stadionrettighederne.
The Racecourse Ground er det ældste internationale fodboldstadion, men ifølge Wales Online kommer det fremover til at hedde enten SToK Racecourse eller SToK Cae Ras. Det nye navn vil blive taget i brug fra den 1. juli.
Deres produkter kan endnu ikke købes i Storbritannien, hvilket beviser, hvor stor en rækkevidde klubben har fået efter Reynolds og McElhenneys køb.
Efter købet af klubben, har de to Hollywood-stjerner også formået at tiltrække en lang række store sponsorer. Blandt andet kan man finde logoer som TikTok og Expedia på deres trøjer.
Nu har Lively også tilsluttet sig rækken af sponsorer, da hun har fået et logo på deres træningstøj med sin virksomhed Betty Buzz. Derudover har både Reynolds og McElhenney indgået et partnerskab med Wrexham via deres spiritusfirmaer.
Racecourse Ground blev senest ændret i 2011, hvorfor det var kendt som Glyndwr University Racecourse Stadium indtil 2022. Sådan bliver det dog ikke ved med at forholde sig, da det Danone-ejede SToK nu har overtaget rettighederne.
"Vi ville have en stadionsponsor, der fangede vitaliteten og energien i Wrexham Association Football Club. SToK Cold Brew Coffee passede perfekt til dette. Vi er utrolig spændte og lidt 'overkoffeinholdige'," sagde Reynolds og McElhenney