Der bliver trukket i trådene i kulissen, og nogle navne cirkulerer oftere end andre. Flere teams holder vejret, mens brikkerne falder på plads.
Yuki Tsunoda står tilsyneladende foran et exit fra
Red Bull, efter den japanske kører har haft en særdeles vanskelig 2025-sæson med sølle ti point på kontoen.
Det blegner i forhold til teamets samlede 175 point midtvejs i sæsonen.
Forventningerne til Tsunoda har været høje, men han ser nu ud til blot at blive endnu et navn på listen over Red Bull-kørere, der ikke kunne leve op til rollen ved siden af
Max Verstappen.
Ligesom Pierre Gasly, Alex Albon, Sergio Perez og
Liam Lawson før ham, står Tsunoda til at blive erstattet, angiveligt ved udgangen af denne sæson.
Ifølge GPblog skulle beslutningen om at rive kontrakten over allerede være truffet.
Tsunoda kører dog sæsonen færdig, men det tyder på, at tilliden til ham er forsvundet hos teamets ledelse
Et åbent spørgsmål om Verstappen
Samtidig med spekulationerne om Tsunoda er der usikkerhed om Max Verstappens fremtid i Red Bull.
Mercedes har rettet en konkret interesse mod den regerende verdensmester, og Verstappen har ikke lagt skjul på, at han overvejer sine muligheder.
Selv om han ikke har skrevet under med et andet team, er det tydeligt, at tanken om et skifte til Brackley ikke er noget, hollænderen bare vil afvise.
George Russell har selv antydet, at forhandlinger mellem Mercedes og Verstappen er i gang.
Red Bull forsøger at imødekomme Verstappens behov med tekniske opgraderinger, der skal gøre bilen mere konkurrencedygtig, særligt i forhold til McLaren.
Men efter fyringen af den mangeårige teamchef Christian Horner, som havde et anspændt forhold til Verstappens lejr, er det stadig uklart, om teamet har forbedret deres chancer for at holde på ham.
Hvem skal køre ved Verstappens side?
Hvis Verstappen vælger at blive i Red Bull, opstår der et nyt spørgsmål, for hvem skal så være hans teamkammerat i 2026?
Flere navne er i spil, og ifølge kilder tæt på holdet foretrækker ledelsen at finde løsningen internt.
Det peger i første omgang på Isack Hadjar, der fik en plads hos Racing Bulls, da Liam Lawson blev forfremmet til førsteholdet efter fyringen af Sergio Perez.
Hadjar har imponeret med sine præstationer og har allerede hentet næsten lige så mange point som Tsunoda og Liam Lawson tilsammen.
Hadjar selv holder døren åben:
- Da jeg skrev under med Red Bull for fire år siden, var målet klart. Jeg ville til Red Bull. Det har ikke ændret sig. Jeg ville helt sikkert gerne forsøge mig og mærke det selv.
Et blik mod Lindblad?
Et andet navn, som spøger i kulissen, er 17-årige
Arvid Lindblad.
Han debuterede i en fri træning ved det britiske Grand Prix og har fået flere TPC-kørsler i forberedelsen på en mulig fremtid i Formel 1.
Lindblad har vist fart og råt talent, men spørgsmålet er, om han er klar til at blive kastet direkte ind ved siden af Verstappen.
Mange vurderer, at en mere logisk vej vil være en overgang via Racing Bulls, hvor han kan vænne sig til tempoet og presset.
Liam Lawson er også stadig inde i billedet, særligt efter sin sjetteplads i Østrig.
Men hans manglende stabilitet og tidligere fravalg efter blot to løb i starten af sæsonen taler imod ham i kampen om Red Bull-sædet.
Et spil om magt og tålmodighed
I det større billede har Verstappen stadig kortene på hånden.
Han kan vælge at afvente 2027-reglementet og vurdere styrkeforholdet mellem holdene, før han beslutter sig.
Med fire verdensmesterskaber bag sig og stor værdi på markedet er han ikke tvunget til at handle hurtigt.
Flere hold er parate til at tilpasse deres line-up og deres budgetter for at sikre sig hollænderens signatur.
I mellemtiden sidder George Russell i en prekær situation.
Selv om han har ydet stabilt i 2025 og ønsker at blive hos Mercedes, ved han også, at pladsen ikke er garanteret, hvis Verstappen bliver ledig.
Toto Wolff har bekræftet tilliden til Russell, men har samtidig ikke afvist et samarbejde med Verstappen.
I sidste ende står Red Bull med to presserende spørgsmål.
Hvordan holder de på Verstappen?
Hvem skal i så fald være hans nye makker?
Fremtiden må vise, hvad fremtiden bringer.