Wrestlingstjernen Hulk Hogan har lanceret et helt nyt wellness-brand. Og skal man tro ham, så virker det som en drøm.
Hulk Hogan er den seneste stjerne i rækken, der har indgået et samarbejde med virksomheden Carma HoldCo. Det betyder, at han nu har fået sit eget wellness-brand.
Carma HoldCo står også bag 'Tyson 2.0', der er lavet i samarbejde med Mike Tyson samt 'Ric Flair Drip', der er lavet i samarbejde med Ric Flair.
Det bliver dog ikke et wellness-brand, som man er vant til her i Danmark. Mange tænker straks i retning af creme og serum, når de hører om et wellness-brand. Hogans brand kommer derimod til at forhandle svampe samt CBD- og THC-produkter.
I løbet af det seneste årti er Hogan blev opereret 28 gange. På trods af dette, så føler han sig som en 25-årig, hvilket han takker CBD for.
I en pressemeddelelser fremgår, at dette har været inspirationen til samarbejdet med Carma HoldCo.
I dag er Carma HoldCo indehaver af en række af de hurtigst voksende cannabismærker i hele USA. Deres øvrige produkter bliver desuden forhandlet i mere end 100.000 butikker i 17 lande.
"Hulk Hogan er større end livet og elsket af wrestling-fans i alle aldre. Hans indflydelse strækker sig over generationer," sagde Carma HoldCo-direktør Chad Bronstein.
"Hans magnetiske personlighed, opfindsomhed og iværksætterånd vil i samarbejde med os hos Carma HoldCo sikre, at vi fortsætter med at levere uforglemmelige forbrugeroplevelser."
Der er foreløbig ingen meldinger om, hvorvidt produkter fra Hulk Hogans nye wellness-brand vil finde sin vej til det danske marked.