Yuki Tsunoda befinder sig i øjeblikket midt i sin mest afgørende Formel 1-sæson til dato.
Han befinder sig måske også i centrum af et dybere og mere strukturelt problem hos
Red Bull.
For selvom han efter fem år endelig har fået chancen i det mest prestigefyldte sæde ved siden af Max Verstappen, har hans præstationer indtil videre ikke formået at mindske det uhyggelige hul, der fortsat eksisterer mellem Verstappen og hvem end, der sidder i bil nummer to.
I en sport, hvor marginaler afgør alt, og hvor de bedste teams stræber efter symmetri og dobbelt trussel, er det blevet tydeligt, at Red Bull stadig ikke har fundet nogen, der blot nærmer sig Verstappens niveau.
Tsunoda er den seneste i rækken af forsøg, efter Sergio Perez, Daniel Ricciardo, og senest Liam Lawson, men trods sin solide indsats og point i Emilia Romagna Grand Prix, er billedet ikke just opmuntrende for Christian Horner og co.
Hvorfor kan ingen andre end Verstappen få noget ud af bilen?
Marc Priestley, tidligere McLaren-mekaniker og nuværende ekspert, fremhævede Tsunodas bemærkelsesværdige comeback i Imola, efter et kæmpe uheld i kvalifikationen, hvor han alligevel kæmpede sig fra pitlane og ind i pointene.
Men det ændrer ikke på det grundlæggende problem.
P10 er ikke godt nok i en bil, der dominerede løbet ved Verstappens hånd. Det siger mere om det underliggende mismatch i teamets opbygning end om Tsunodas individuelle talent.
Tsunoda har i denne sæson vist glimt af den udvikling, mange længe har ventet på i både fart, modenhed og race-snilde.
Men som Priestley siger, så "har Red Bull stadig ikke fundet nogen, der kommer i nærheden af Verstappen."
Og det er her, Tsunoda utilsigtet kommer til at eksponere noget langt større. Nemlig en strukturel afhængighed af Verstappen, der skjuler Red Bulls manglende evne til at udvikle eller integrere en konkurrencedygtig andenkører.
Hvad bringer fremtiden for Tsunoda?
Samtidig er Tsunodas fremtid alt andet end sikker.
Hans kontrakt løber kun sæsonen ud, og hans vigtigste støtter, Honda, skifter til Aston Martin næste år.
Det efterlader Tsunoda i uvished, hvor præstationerne skal tale højere end nogensinde før, hvis han vil bevare sin plads.
Ellers kan navne som Isack Hadjar, der imponerer stort i sin rookie-sæson hos Racing Bulls, hurtigt glide ind i billedet som næste forsøg på at løse Red Bulls andenkører-problem.
Og netop det er kernen i Red Bulls dilemma: Nye talenter bliver kastet ind for hurtigt, gamle bliver kasseret, og ingen, uanset potentiale, formår at skabe den stabilitet og modvægt, som Verstappen har brug for.