Haas skilte sig ud ved den sidste test i denne sæson, som blev udført efter løbet i Abu Dhabi.
Haas var det eneste hold i feltet, der ikke stillede med en af deres faste kørere ved testen i Abu Dhabi.
Det er naturligvis noget, der har skabt en del spekulation og snak verden over.
Alle ti hold meldte klar til den sidste test på Yas Marina Circuit, men Haas skilte sig ud.
Kiggede man på alle de andre hold, var der minimum én af deres faste kørere med til testen. Det var dog ikke tilfældet for Haas, der i stedet måtte trække på Oliver Bearman og Pietro Fittipaldi.
For tidligere F1-kører
Timo Glock kommer det ikke som den store overraskelse.
Det kommer nemlig ikke bag på ham, at Kevin Magnussen og
Nico Hülkenberg ikke længere har interesse i 2023-bilen.
"Hos Haas var det selvfølgelig et drama. De investerede så meget og håbede, at bilen ville tage et stort skridt fremad med opdateringen. Faktisk skete det modsatte og holdet tog et skridt tilbage," siger han til Sky Sports.
Faktisk var de nye opdateringer så dårlige, at Hülkenberg besluttede sig for at køre med den tidligere konfiguration.
Danske Magnussen besluttede derimod at holde fast i den nye konfiguration. På den måde fik holdet mulighed for at indsamle data fra begge biler.
"Det bekymrer mig selvfølgelig for 2024. Det grundlag, vi havde håbet på og som vi kunne have bygget på, er der ikke," sagde Glock også.
"Bilen er simpelthen dårlig i løbet. Den belaster dækkene alt for meget og derfor skal teamchef Günther Steiner og hans folk finde på noget. Stakkels Nico Hülkenberg. Jeg håber, at han får en mere konkurrencedygtig bil næste år."