24 løb på fem kontinenter – men det er kun en brøkdel af den rejseaktivitet, der følger med et liv i Formel 1.
Når Formel 1-sæsonen skydes i gang i Melbourne, er Oscar Piastri ikke kun klar til at jagte VM-point – han forbereder sig også på endnu et år med konstant rejseaktivitet.
Den unge australier, som står foran sin tredje sæson hos McLaren, har allerede vist sig som en af sportens lovende stjerner, men succesen kommer med en høj pris: utallige timer i luften.
Med 24 løbsweekender spredt over fem kontinenter er Formel 1-kørere blandt verdens mest berejste atleter.
Men det er ikke kun løbene, der holder Piastri på farten.
Simulatortræning, sponsorforpligtelser og tests betyder, at han sjældent tilbringer mange dage i træk på det samme sted.
For fans, der drømmer om et glamourøst liv i motorsportens kongeklasse, tegner Piastri et lidt mere udmattende billede af hverdagen.
For mange vil en enkelt langdistanceflyvning være en begivenhed i sig selv, men for Piastri er det ren rutine.
Ifølge The Daily Mail afslørede den unge australier, at han hvert år foretager omkring 100 flyvninger – et svimlende antal, der viser, hvor logistisk krævende det er at være topatlet i en global sport.
"Vi har 24 løb, så det er mindst 48 flyvninger," forklarede Piastri. "Dertil kommer turene til simulatortræning, som ofte ligger før hvert løb. Så jeg vil nok sige, at det samlet set er omkring 100 flyvninger om året."
Selv om Formel 1-teams ofte bruger private jetfly til de kortere rejser, er det ikke altid en mulighed.
"Mange af os bor i Monaco, så vi forsøger at koordinere rejserne, men på de lange ture til Amerika eller Asien er det ofte kommercielle fly," forklarer han.
Alt det rejseri har en anden ulempe: Man bruger meget tid væk fra hjemmet.
"Sidste sæson regnede vi ud, at jeg tilbragte omkring 100 nætter i min egen seng," afslører Piastri. "Det svarer til lidt over tre måneder, hvilket ikke er meget."
At vænne sig til en nomadisk livsstil er en del af jobbet, men det kræver hård disciplin for at holde sig i topform.
"Vi forsøger at træne så meget som muligt, men med jetlag og rejser må man bare få det til at fungere," siger han.
Piastri ankommer til Melbourne som en af de store outsidere til titlen, men inden han kan jage verdensmesterskabet, skal han først igennem endnu en sæson med utallige rejser – og mange timer i 10 kilometers højde.