Formel 1-holdet Haas har indgået en aftale med en ny sponsor, som har skrevet under på en flerårig aftale. MoneyGram
Haas F1 Team har indgået et langsigtet partnerskab med New Era, som er et af verdens førende hovedbeklædnings- og livsstilsmærke.
Det amerikanske mærke har lavet hovedbeklædning siden 1920, og kommer fremover til at forsyne Haas med netop dette.
Derfor kommer både Nico Hülkenberg og Kevin Magnussen til fremover at bære hovedbeklædning fra New Era.
I en pressemeddelelse oplyser Haas, at der til udvalgte løb vil blive lavet særlige versioner af deres beklædning.
"Jeg er naturligvis glad for, at MoneyGram Haas F1 Team samarbejder med New Era," siger teamchef Günther Steiner.
"De er uden tvivl det førende mærke inden for hovedbeklædning, som er kendt for at give især sportsfans det bedst mulige udvalg af hovedbeklædning. Alene omfanget af New Eras kommercielle rækkevidde rundt om i verden, vil være nøglen til at imødekomme efterspørgslen fra vores globale fans, og især dem i USA."
"Vi ser frem til at arbejde med endnu et førende amerikansk livsstilsbrand. Vores fælles synergier giver os et godt udgangspunkt, og jeg ser frem til vores samarbejde sammen."
Også Paul Gils, VP EMEA hos New Era, er glad for det nye samarbejde mellem Haas og New Era.
"Som Formel 1-entusiast og fast tilhænger af samarbejdets kraft, er jeg begejstret over at være vidne til det naturlige partnerskab mellem New Era, et fyrtårn for amerikansk hovedbeklædning, og MoneyGram Haas F1-teamet, der er et symbol på amerikansk racing-excellence," siger han.
"Dette samarbejde understøtter vores fælles værdier indenfor innovation og præcision, som begge mærker repræsenterer. Det er et vidnesbyrd om vores forpligtelse til at repræsentere det bedste af amerikansk opfindsomhed på den globale scene."